۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

دستگیری ضارب قمه کش مامور پلیس راهور 

دستگیری ضارب قمه کش مامور پلیس راهور 
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری موتورسواری که مامور پلیس راهور را با سلاح سرد مصدوم کرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۶۳۲۴۰۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری موتورسواری که به مامور پلیس راهور حمله و با استفاده از سلاح سرد به وی مصدوم کرده بود، خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: روز گذشته راکب موتورسیکلت فاقد پلاک که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بود مورد تذکر و اعمال قانون مامورین راهور مستقر در تقاطع بهبودی قرار می‌گیرد، اما متهم به جای اطاعت از دستور پلیس به سمت مامور راهور حمله ور و با استفاده از سلاح سرد (قمه) وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد که نظر به اهمیت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این درگیری در دستورکار ماموران عملیات قرار گرفت.

سرهنگ راستی اضافه کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده و فعال سازی منابع خبری، متهم را پس از شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: متهم از اراذل واوباش سابقه دار تهران بوده و دارای سوابق کیفری است. وی پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.